Objednejte si cestu s vozíkem nebo asistenci na nádraží

Vyberte si z následujících možností typ požadované asistence: cesta s vozíkem nebo jen pomoc na nádražích pro cestující se sníženou schopností pohybu a orientace.

Co potřebujete vědět

1. Najděte si spojení

Pomůžeme Vám najít spojení, které nejlépe odpovídá vašim potřebám. Někdy vhodný vlak nemusí jet v dobu, která vám vyhovuje nejvíc.

2. Objednejte si přepravu

Je důležité, aby o vás dopravci věděli předem. Doporučujeme objednat si cestu alespoň 48 hodin před jejím začátkem. V kratší době nemůžeme garantovat, že bude možné vaši cestu bez problémů zajistit, přesto se o to pokusíme.

3. Kupte si jízdenku

Dáme vám vědět, jakmile bude vaše objednávka schválena. Poté si koupíte jízdenky na jednotlivé vlaky. Řekneme vám o možnostech nákupu.

Co bude dál ?

Vaši objednávku pošleme ke schválení všem dopravcům, s nimiž se chystáte cestovat. Upozorníme je, aby pro vás přizpůsobili přípoje a aby o vás posádky vlaků veděli. Informaci také předáme provozovatelům nádraží.

Vyčkejte prosím na potvrzení vaší objednávky e-mailem. Pokud vaši objednávku z nějakého důvodu nebude možné vyřídit, budeme vás kontaktovat s náhradním řešením.

Kdo může službu využít

Tato služba je poskytována všem, kdo potřebují pomoc při cestování vlakem v rámci Česka. Jsou to zejména:

  • Cestující na invalidním vozíku
  • Cestující se sníženou schopností pohybu, pro něž prostředí vlaků nebo nádraží představuje překážku
  • Cestující se sníženou schopností orientace, včetně zrakového či sluchového postižení

Vaše práva a možnosti

Vaše práva na přepravu vlakem určuje Nařízení Evropského parlamentu a Rady 1371/2007 v kapitole V. Železniční dopravci se vždy vynasnaží zajistit vám co nejpohodlnější cestu. Prosíme však o pochopení, pokud právě nedokážeme zajistit cestu vaším preferovaným spojem z důvodu vyčerpání kapacity nebo překážek, jako jsou stavební práce a dostupnost bezbariérových vozidel.

Přepravní podmínky

Vaše cesta se bude řídit přepravními podmínkami dopravců, se kterými pojedete a kteří vám prodají jízdenku.

Kontakt

V případě dotazů nebo potíží se můžete obrátit na náš helpdesk asistence@oneticket.cz nebo telefonicky na 222 266 755 (telefonní asistence je dostupná pondělí – pátek od 7.30 do 19.00).