OneTicket určuje společné přepravní podmínky pro všechny zapojené dopravce, aby existoval jednotný standard cestování a ochrany práv cestujících. Nad rámec toho mohou dopravci uplatňovat některá vlastní pravidla.

Práva cestujícího

Nárok na kompenzaci se uznává, pokud zpoždění vzniklo z důvodů na straně dopravce (porucha vozidla, provozní mimořádnost atp.).

60–119 min

kompenzace

KOMPENZACE 25 %

Nárok na kompenzaci se uznává, pokud zpoždění vzniklo z důvodů na straně dopravce.

Žádat kompenzaci

od 120 min

kompenzace

KOMPENZACE 50 %

Nárok na kompenzaci se uznává, pokud zpoždění vzniklo z důvodů na straně dopravce.

Žádat kompenzaci
zpoždenǐ

ZTRÁTA PŘÍPOJE

Cestující má nárok na přepravu do cíle cesty, a to i s využitím náhradní dopravy nebo jízdou delší trasou bez poplatku.

Více informací
vrácení jízdenky

VRÁCENÍ JÍZDENKY

V případě nemožnosti dopravy do cíle má cestující nárok na bezplatný návrat do výchozí stanice a na vrácení jízdného za neprojetou trasu.

Více informací

Zrušení cesty

OneTicket je možné vrátit do půlnoci před prvním dnem platnosti jízdenky. Časové jízdenky je možné vrátit i v průběhu platnosti. Z ceny jízdného se v určitých případech odečte srážka:

 
stornopoplatek

srážka

7 %

při vrácení papírové jízdenky u dopravce, u nějž byla zakoupena

stornopoplatek

srážka

14 %

při vrácení papírové jízdenky v pokladně jiného dopravce

 

Smluvní přepravní podmínky

Jízdenka OneTicket (jízdní doklad) představuje jednu přepravní smlouvu mezi cestujícím a dopravci – bez ohledu na to, kolikrát přestupujete nebo kterými vlaky jedete.

Žádost o uplatnění práva

Během cesty se cestující může obrátit se žádostí o asistenci na zaměstnance dopravce.

Žádost o kompenzaci a ostatní formy uplatnění práva lze podat:

na prodejních místech zapojených dopravců
pomocí Zákaznického centra OneTicket